تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 17:58
72 بازدید
کد خبر : 208319

میکرون پیش بینی ضرر را افزایش می دهد، سهام کاهش می یابد. سازنده تراشه امیدوار است Nvidia را تامین کند

میکرون پیش بینی ضرر را افزایش می دهد، سهام کاهش می یابد. سازنده تراشه امیدوار است Nvidia را تامین کند

به گزارش در باره خبر و به نقل ازreuters 27 سپتامبر (رویترز) – شرکت Micron Technology (MU.O) روز چهارشنبه زیان سه ماهه اول را بیشتر از حد انتظار پیش بینی کرد و سهام آن ۲.۴ درصد سقوط کرد حتی در حالی که آماده می شود تولید خطوط تولید جدید را افزایش دهد و گفت که

Illustration shows Micron logo

به گزارش در باره خبر و به نقل ازreuters 27 سپتامبر (رویترز) – شرکت Micron Technology (MU.O) روز چهارشنبه زیان سه ماهه اول را بیشتر از حد انتظار پیش بینی کرد و سهام آن ۲.۴ درصد سقوط کرد حتی در حالی که آماده می شود تولید خطوط تولید جدید را افزایش دهد و گفت که در حال تلاش برای تبدیل شدن به آن است. تامین کننده انویدیا (NVDA.O)

پیش‌بینی درآمد سه ماهه اول سازنده تراشه‌های آیداهو از تخمین‌های وال استریت فراتر رفت، که به دلیل تقاضا برای تراشه‌های حافظه آن از سوی بخش هوش مصنوعی به سرعت در حال رشد است.

Micron گفت که با Nvidia، با ارزش‌ترین شرکت تولید تراشه‌های جهان، در حال همکاری است تا جدیدترین تراشه‌های حافظه با پهنای باند بالا را برای استفاده در تراشه‌های محاسباتی Nvidia واجد شرایط کند.

تقاضا برای تراشه‌های حافظه با پهنای باند بالا، بازاری که توسط تامین‌کننده انویدیا SK Hynix هدایت می‌شود، برای استفاده در هوش مصنوعی نیز امیدواری سرمایه‌گذاران را به وجود آورده است که Micron بتواند در سایر بازارهای نهایی بهبودی آهسته را تحمل کند.

سانجی مهروترا، مدیر اجرایی میکرون، طی یک کنفرانس تلفنی به تحلیلگران گفت که این شرکت انتظار دارد در سال آینده “چند صد میلیون” درآمد از تراشه های جدید با پهنای باند بالا کسب کند. این شرکت انتظار دارد که در نیمه دوم سال مالی ۲۰۲۴، حاشیه ناخالص خود دوباره مثبت شود.

سامیت سادانا، مدیر ارشد تجاری میکرون در مصاحبه ای به رویترز گفت، میکرون اساساً نسل فعلی تراشه های پهنای باند بالا را کنار گذاشت و در عوض شرط گذاشت که می تواند با فروش تراشه های با عملکرد بالاتر از سال آینده سود کند.

سادانا گفت: ما نمونه هایی در دست مشتریان داریم که در مقایسه با نمونه های رقبایمان همه را به وجد می آورد. در واقع، مصرف انرژی برای عملکرد بالاتر به قدری کمتر است که برخی از مشتریان ما تا زمانی که واقعاً آن را آزمایش نکرده باشند، داده ها را باور نمی کنند.

بر اساس داده های LSEG، Micron انتظار دارد درآمد تعدیل شده ۴.۴۰ میلیارد دلار به اضافه یا منهای ۲۰۰ میلیون دلار برای سه ماهه جاری در مقایسه با برآوردهای ۴.۲۰ میلیارد دلاری داشته باشد.

این شرکت زیان تعدیل شده به ازای هر سهم را ۱.۰۷ دلار پیش‌بینی کرده است که تندتر از برآوردهای تحلیلگران مبنی بر زیان ۹۵ سنت به ازای هر سهم است.

درآمد سه ماهه چهارم ۴.۰۱ میلیارد دلار در مقایسه با برآورد ۳.۹۱ میلیارد دلار بود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.