تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 16:55
411 بازدید
کد خبر : 208331

قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۴ چقدر می تواند بالا رود؟

قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۴ چقدر می تواند بالا رود؟

به گزارش در باره خبر و به نقل از کوین تلگراف در سال ۲۰۲۳ تا کنون بیش از ۷۰ درصد افزایش یافته است، به کمک یک بحران بانکی و امیدواری در مورد تایید یک صندوق قابل معامله در بورس BTC (ETF) در ایالات متحده. بنابراین، آیا قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ به افزایش

How high can Bitcoin price go by 2024?

به گزارش در باره خبر و به نقل از کوین تلگراف در سال ۲۰۲۳ تا کنون بیش از ۷۰ درصد افزایش یافته است، به کمک یک بحران بانکی و امیدواری در مورد تایید یک صندوق قابل معامله در بورس BTC (ETF) در ایالات متحده.

بنابراین، آیا قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ به افزایش خود ادامه خواهد داد؟ کوین تلگراف به شانس و اهداف احتمالی قیمت بیت کوین نگاهی می اندازد.

روند مداوم بازار بیت کوین بسیار شبیه به قیمت آن در دوره ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ است. تحلیلگر محبوب BTC Stockmoney Lizards استدلال می کند که می تواند یک لحظه شکست کلیدی (منطقه سبز شده) را برای یک روند صعودی تعیین کننده تکرار کند.

شکست در سال ۲۰۲۰ قبل از صعود بیت کوین به رکورد ۶۹۰۰۰ دلار در نوامبر ۲۰۲۱ انجام شد. اگر شکست مشابهی رخ دهد، تحلیلگر می بیند که قیمت بیت کوین تا پایان سال به محدوده ۴۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار می رسد.

با این حال، برخلاف رشد قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰، بیت کوین در حال حاضر با انقباضات فدرال رزرو ایالات متحده مواجه است که منجر به کاهش نقدینگی در بازار می شود.

قیمت بیت کوین از آوریل ۲۰۲۲ که ترازنامه فدرال رزرو به اوج خود رسید، ۴۰ درصد کاهش یافته است.

Standard Chartered همچنین بیت کوین را ۵۰ هزار دلار می بیند
Standard Chartered همچنین پیش بینی می کند بیت کوین تا پایان سال به ۵۰۰۰۰ دلار برسد.

جف کندریک، رئیس تحقیقات جهانی و استراتژیست ارشد استاندارد چارترد، استدلال می‌کند که افزایش سود ماینرها نیاز آنها به فروش بیت کوین را کاهش می‌دهد و منجر به عرضه کمتر در برابر افزایش تقاضا می‌شود.

کندریک در گزارشی اظهار داشت: افزایش سوددهی ماینرها به ازای هر بیت کوین استخراج شده به این معنی است که آنها می توانند در عین حفظ جریان نقدی، کاهش عرضه خالص بیت کوین و بالا بردن قیمت بیت کوین، فروش کمتری داشته باشند.

جالب توجه است که تعداد بیت‌کوین‌هایی که توسط ماینرها در اختیار ماینرها بود، در جریان تبلیغات Ordinals در ماه می ۲۰۲۳ افزایش یافت و از آن زمان به بعد تثبیت شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.